Szkolenia Banku Ochrony Środowiska

Daniel Kędzierski

Prezes FastTony.es, specjalista od kampanii efektywnościowych na Facebook

Posty na Facebook – rób je dobrze zwiększaj zasięg
  • Analiza
  • Rodzaje postów
  • Godziny publikacji
  • Godziny interakcji
  • Aplikacje do zwiększania aktywności – APLIKCJA Top Fans
  • Kiedy opłaca się kupować fanów na allegro

Zakończenie wzbudzające zainteresowanie
– wprowadzenie do FB LIVE które omówię na kolejnym webinarze

Facebook LIVE
  • Dla kogo?
  • Po co?
  • Skoro wiemy, że warto to jak to zrobić?
  • Przykłady jak to robią inni
  • Dobre i złe praktyki
  • Konkursy z pomocą FB LIVE a prawo i regulamin Facebook
  • Jak zwiększyć zasięg o 300%
  • Jaki wybrać sprzęt
  • Jak to podłączyć do Facebook`a
  • Bezpłatne i płatne rozwiązania wspierając FB live – przegląd możliwości

Zakończenie wzbudzające zainteresowanie
– a gdyby tak wyświetlić live tylko tym osobom wokół twojej firmy? DA SIĘ? DA! A więcej o targetowaniu
w 3 odcinku

Targetowanie reklam
  • Dobieranie grup odbiorców
  • Wiek
  • Zainteresowania
  • Co musimy wiedzieć o klientach
  • Automatyczne grupy odbiorców
  • Narzędzie wpierające analizy – level zaawansowany
  • AI (Audience Insight)
  • AK (Audience Knowledge)
  • Sugest Interest
Rodzaje kampanii i ich tworzenie przez
  • Fanpage
  • Ads manager
  • Power Editor
  • API – FastTony.es
  • grupy na Facebook które warto obserwować
  • wydarzania branżowe na których warto być
Połącz stronę www ze swym Facebookiem. Integracja, która się opłaca
  • Pixel
  • Rodzaje pixeli
  • Czas na stronie
  • Zawansowane mierzenie czasu
  • Remarketing
  • Pixele i eventy
  • Cutomer jurnej
  • Kampanie na konwersje
Sesja pytania i odpowiedzi na nadesłane pytania od klientów

Rozwiązanie dla small business – reklamy robią się same

Grupy niestandardowych odbiorców na Facebook
  • Na podstawie bazy malowej
  • Na podstawie nr telefonów
  • Zastosowanie metody analiz konkurencji (Audience Knowledge)
  • Lookalike
  • Wykluczanie
  • Obostrzeni prawne
  • Reguły automatyzacji które można zastosować w ecommerce z wykorzystaniem narządzi zewnętrznych
Lead generation przez Facebook
  • Jak zrobić formularz lead ads
  • Rodzaje postów lead ads
  • Zawansowane metody
  • Kampania
  • Wady systemu i zalety
  • Rozwiązanie opcjonalne
Boty na Facebook - integracje z botem
  • Inspiracje i ciekaw rozwiązania jakie możesz wykorzystać na święta by zwiększyć zaangażowanie i sprzedaż
  • Integracja sklepu z Botem
  • Trendy – bądź in lub zostań pochłonięty prze konkurencje
Sesja pytania i odpowiedzi na nadesłane pytania od klientów, czyli świąteczne Q&A

Podsumowanie całego wydarzenia z innymi prelegentami

fasttony_bosbankdaniel_kedzierski
fasttony_bosbankpawel_sala

Paweł Sala – email marketing

Dyrektor zarządzający FreshMail

Jak budować bazy subskrybentów na potrzeby e-sklepu.

W email marketingu najważniejsze jest posiadanie dobrej bazy adresowej. Dobrej czyli takiej, którą marketer zbudował zgodnie z prawem i dobrymi praktykami. Podczas webinarium dowiesz się, jak skutecznie pozyskiwać adres do przyszłej komunikacji email marketingowej.

Jak segmentować i profilować odbiorców newslettera w celu maksymalizowania konwersji.

Email marketing to bardzo bezpośrednia forma komunikacji. Dzięki umiejętnemu segmentowaniu bazy dowiesz się jak skutecznie wykorzystać dane deklaratywne, behawioralne oraz zakupowe do idealnego dopasowania treści oraz częstotliwości komunikacji.

Jak zaprojektować skuteczny newsletter.

Poznaj najważniejsze zasady przygotowania skutecznej kampanii newsletterowej – poczynając od wyboru nadawcy i tematu wiadomości, a kończąc na skutecznej kreacji maila.

Jak optymalizować działania email marketingowe w e-commerce

Dowiedz się jak prowadzić działania email marketingowe oparte na danych jakie dostarczają systemy do email marketingu – dzięki nim Twoje działania mogą być zaplanowane i zoptymalizowane w oparciu o fakty, a nie przypuszczenia.

Analiza RFM i scoring klientów.

Analiza RFM to jedno z najpotężniejszych narzędzi jakie pozwala w łatwy sposób modelować odbiorców i mądrze zarządzać benefitami jakie możesz im oferować w celu zwiększenia konwersji – nie tylko z działań email marketingowych, ale w ramach całego marketing mixu.

Jak skutecznie personalizować kampanie.

Skrzynka pocztowa to jedno z najbardziej personalnych miejsc w internecie jakie posiada człowiek – dowiedz się jak wykorzystać dane oraz możliwości systemów do email marketingu w celu stworzenia unikatowej komunikacji która oczaruje Twoich czytelników.

Conversion Centre Desing w email marketingu.

Istnieje 7 fundamentalnych zasad w oparciu o które można optymalizacja działań marketingowych – dowiedz się jak je wykorzystać przy tworzeniu swojej strategii komunikacji newsletterowej.

Jak działają filtry antyspamowe i jak ich unikać.

Obecnie zabezpieczenia antyspamowe są bardzo potężne – dowiedz się jakimi kierują się regułami i co należy robić – aby Twoje maile trafiały wprost do inboxa, a nie do folderu na spam.

Kwestie prawno formalne w email marketingu.

Działania email marketingowe są regulowane przez szereg aktów prawnych. W maju 2018 roku wchodzi w życie RODO. Dowiedz się jak prowadzić swoje działania, aby być w pełni zgodnym z prawem polskim i europejskim

Email marketing - best case study z e-commerce.

Poznaj sprawdzone sposoby na wykorzystanie email marektingu przez inne polskie e-commercy – tylko sprawdzone przykłady, które będziesz w stanie wykorzystać w swoim sklepie.

Hubert Wydrych

Dyrektor zarządzający Monitori

Monitoring Internetu - kluczowe zastosowanie w Twoim biznesie

Poznaj  kluczowe zastosowanie i funkcje monitoringu internetu. Praktyczny poradnik jak  skutecznie wykorzystać monitoring internetu w Twojej firmie.

Ochrona wizerunku Twojej firmy!
  • Dowiesz się: Jak dzięki monitoringowi Internetu wychwytywać kluczowe informacje i dbać o wizerunek Firmy
  • Case study
Poznaj klientów konkurencji i ucz się od nich!

Dowiesz się: W jaki sposób odnaleźć największych konkurentów i przygotować analizę   działań Marketingowo / Pr-owych, oraz jak porównać się na tle konkurentów.

Analiza konkurencji - inspiruj się i przestań powielać błędne schematy

Monitoring konkurencji – czyli jak zbadać działania Twoich biznesowych rywali

Wirtualny doradca czyli jak stać się ekspertem w swojej branży

Wychwytuj publiczne dyskusje i wspieraj swoich potencjalnych klientów swoim doświadczeniem. Analizuj ich potrzeby i problemy aby lepiej dopasować ofertę.

Social Selling - znajdź swoich potencjalnych klientów i sprzedawaj więcej

Dzięki Social selling-owi  pozyskasz „ciepłe” leady i nawiążesz z nimi  relacje biznesowe

Liderzy opinii w Twojej branży

Znajdź wszystkich liderów opinii w swojej branży. Analizuj ich aktywność i nawiąż z nimi współpracę!

Analiza Twojej branży (produkty / usługi).

Kompleksowa analiza Twojej branży. Tendencja wzrostowa czy malejąca, aktualne trendy, konkurencja i prowadzone kampanie  (case study).

Monitoring obrazu jak działa w praktyce.

Czyli tam gdzie standardowy monitoring internetu nie sięga  – Innowacyjna technologia oparta o analizę obrazu – real time.

Ranking top 50 Marketing / PR na bazie danych z monitoringu internetu.

Poznaj top  50 najbardziej wpływowych influencerów – kogo warto obserwować?

fasttony_bosbankhubert_wydrych
fasttony_bosbankszymona_slowik

Szymon Słowik

Specjalista od pozycjonowania i optymalizowania stron www

5 kroków do wyboru najlepszego kanału promocji na start
Dzięki udziałowi w webinarze dowiesz się jak wybrać optymalny kanał promocji na początku rozwoju biznesu. Zyskasz znajomość podstawowych cech takich kanałów jak Google (organicznie i z pomocą reklamy), Facebook (j.w.), inne media społecznościowe, e-mail etc. i ułożysz skuteczny plan ich wykorzystania.
Jak szybko i skutecznie wypozycjonować się w Google

Mimo, że pozycjonowanie jest coraz trudniejsze, aby uzyskać widoczność w Google i zacząć zdobywać ruch, wystarczy trochę podstawowych działań będących w zasięgu każdego przedsiębiorcy. Poznaj podstawowe techniki optymalizacji i taktyki zdobywania linków.

Jak stworzyć blog firmowy, który zarabia
Blogi firmowe to świetne narzędzie wspomagające pozyskiwanie ruchu z mediów społecznościowych, wyszukiwarki Google, newslettera, a także budujące lojalność oraz edukujące klientów. Podczas webinaru dowiesz się, jak założyć i prowadzić skuteczny blog firmowy, który przełoży się na rozwój Twojego biznesu.
Jak skonfigurować swoją pierwszą kampanię reklamową w wyszukiwarce Google
Pozycjonowanie w Google to świetny sposób na zdobycie ruchu i generowanie sprzedaży, ale nie należy ignorować potencjału Google AdWords. Opowiem o tym, jak się zabrać do tworzenia reklam, jakie wykorzystać formaty i jaka jest ich specyfika. Obalę też parę mitów i pokażę, jakich działań unikać.
Pozycjonowanie strony na WordPressie
WordPress to bardzo popularny system do zarządzania treścią stron www (CMS). Ma swoją specyfikę, która wpływa na działania związane z SEO. Podczas webinaru dowiesz się, jak zoptymalizować swoją stronę, jakie wtyczki wykorzystać i czego unikać w przypadku stron opartych o WordPress.
Personal branding i jego przełożenie na własny biznes
Marka osobista potrafi bardzo skutecznie wspierać proces budowania widoczności i zdobywania zaufania w działaniach content marketingowych i w mediach społecznościowych. Podczas webinaru podzielę się z Tobą swoimi doświadczeniami i obserwacjami na temat budowania marek osobistych w biznesie internetowym, dzięki czemu od zaraz będziesz mógł rozpocząć proces świadomego personal brandingu i budowania wizerunku eksperta w swojej dziedzinie.
Budowanie lojalności w biznesie internetowym
Budowanie lojalności to kluczowa kwestia dla każdej firmy – działającej online i offline. Pozyskanie nowego klienta zazwyczaj jest dużo droższe i wymaga więcej wysiłków, aniżeli utrzymanie obecnego. Podczas webinaru dowiesz się, jakie taktyki budowania lojalności możesz zastosować w swoim biznesie – od remarketingu, przez obsługę klienta, działania wykorzystujące e-mail, push, a także tworzenie wielu punktów styku z marką.
Podstawy User Experience w biznesie internetowym
User Experience czyli co? Temat dla grafików i webdeveloperów? Niekoniecznie. Każdy przedsiębiorca na pewnym etapie swojej działalności bierze udział w procesie tworzenia swojej strony internetowej, produktu etc. UX to strategia – jeśli poznasz jej podstawy, łatwiej będzie Ci docierać do swoich odbiorców.
Jak wykorzystać Google Analytics do zarabiania pieniędzy w biznesie internetowym
Google Analytics jest jednym z najpopularniejszych systemów do analizy danych na stronach www. Jednak wiele osób instaluje go i potem z niego nie korzysta. Inni nie znają podstawowych zasad działania platformy, przez co odczytywane przez nich dane są błędne. Dzięki webinarowi dowiesz się, jak ustawić Google Analytics oraz jak wykorzystać dostępne dane do poprawy skuteczności swoich działań marketingowych i sprzedażowych.
Growth hacking - 10 trików, które pomogą rosnąć Twojemu biznesowi
Growth hacking to popularny termin, lecz niewiele osób używa go świadomie. Podczas webinaru opowiem „z czym to się je” i w jaki sposób wdrażać skuteczne rozwiązania pozwalające na budowanie wzrostu w swoim biznesie.

Maciej Wiśniewski

Certyfikowany szkoleniowiec Google

Typy reklam w Google, Panel konta AdWords oraz łączenie z usługami Google, Konto MCK

Pierwsze szkolenie podczas którego założysz konto AdWords oraz poznasz panel w którym będziesz prowadzić kampanie reklamowe w Google.

Pierwsza kampania reklamowa w wyszukiwarce Google

W Google AdWords możesz tworzyć zarówno reklamy graficzne pojawiające się na portalach jak i reklamy tekstowe. Podczas tego szkolenia nauczę Ciebie, w jaki sposób stworzyć pierwszą reklamę w wyszukiwarce Google.

Dopasowania, wykluczenia słów kluczowych. Testy treści reklamowych, rozszerzenia reklam.

Dopasowania słów kluczowych pomagają Tobie kontrolować na jakie zapytania Twoja reklama będzie wyświetlana. Treści reklam odpowiadają za prawidłową prezentację Twojej oferty a rozszerzenia reklamy pozwalają umieścić w reklamach dodatkowe informacje aby zmaksymalizować ich efekty.

Remarketing w Google AdWords oraz Analytics, tworzenie list odbiorców.

Remarketing ułatwia docieranie do użytkowników, którzy odwiedzili już Twoją witrynę lub skorzystali z Twojej aplikacji. Mogą im się wyświetlać Twoje reklamy, gdy przeglądają witryny należące do sieci reklamowej Google lub szukają w Google słów związanych z Twoimi produktami lub usługami.

RLSA - Remarketnig w sieci wyszukiwania oraz reklama dynamiczna.

Osoby, które znają Twoją markę zazwyczaj lepiej reagują na Twoje reklamy niż te zupełnie nowe. Remarketing w sieci wyszukiwania pomoże Ci ponownie dotrzeć do tych, którzy już byli na twojej stronie i przekształcić odwiedzających w klientów.
Reklamy dynamiczne wykorzystują treści z Twojej witryny aby kierować reklamy na zapytania twoich klientów.

Remarketing statyczny oraz dynamiczny

Każdej osobie możesz wyświetlić ten sam baner graficzny lub spersonalizować go pod każdego odbiorcę indywidualnie. Dziś nauczysz się w jaki sposób tworzyć każdy z tych typów.

Reklama w sieci reklamowej

Reklama w sieci reklamowej w postaci baneru graficznego może być kierowana zarówno na nowych odbiorców jak i tych, którzy, już odwiedzili Twoją witrynę.

Reklama w YouTube

W YouTube możesz wyświetlać reklamy w postaci banerów jak i filmów. Dziś nauczysz się jak stworzyć kampanię w postaci filmu w YouTube.

Reklama w Gmail

Na pewno wielokrotnie spotkałeś się w Gmailu w zakładce „Oferty” lub „Społeczności” z reklamą. Ten typ reklamy wymaga indywidualnych rozmiarów banerów i ma swoje ograniczenia ale o tym powiem szerzej podczas webinaru.

AdWords Edytor

Zarządzasz dużą kampanią zawierającą setki grup reklam i chcesz w prosty sposób zmodyfikować wiele reklam? Edytor AdWords w tym Tobie pomoże!

fasttony_bosbankmaciej_wisniewski

Zapisz się

Korzystając z poniższego wpisu

BOŚ Bank zaprasza na cykl 10 bezpłatnych szkoleń online: ➡ E-mail marketing ➡ Zarządzanie fanpage i reklama na Facebook ...

Opublikowany przez BOŚ Bank na 13 października 2017

Zapisz się

Zarejestruj się przy pomocy posta